Ferber Christa

From AmwayWiki
Jump to: navigation, search
Christa Ferber
Ferber.jpg
Pin: Diamond
Markets: Germany
LOA:

Schwarz Organisation

LOS Upline: Hubertus von Badewitz
Website:
Notes:

Downline

Story

You yourself do not need to be good, you just need 20 people that are great in order to reach everything in this business.

When we were becoming IBO, I was home with two small children. We made a good living, but often at night I wished to go out to see something different. When we got explained the Independent Business Ownership plan, we signed right away. We did not believe that it would work out for us, but we were anxious and knew that we do not take a risk.

Today we have found a lot of new friends, who otherwise we would have never met. We have already seen a lot of the world and it will be even more. We are very proud of our business partners and we have always liked it more to honor our partners than standing on the stage ourselves.

One day I will live in a huge Penthouse in the middle of Munich, with great roof decks and a lot of space for my friends. That is a great dream of mine and I know that it will become true.


Man braucht nicht selber gut zu sein, man braucht nur 20 Menschen, die spitze sind, um alles in diesem Geschäft zu erreichen.

Als wir gesponsert wurden, war ich mit zwei kleinen Kindern zuhause. Uns ging es gut, ich jedoch hatte abends sehr oft den Wunsch auszugehen, um etwas anderes zu sehen. Als wir den Marketingplan erklärt bekamen, haben wir gleich unseren Antrag gestellt. Wir haben nicht geglaubt, dass es bei uns funktionieren würde, aber wir waren neugierig und wussten, dass wir kein Risiko eingehen.

Heute haben wir sehr viele neue Freunde gefunden, die wir sonst nie kennen gelernt hätten. Wir haben schon sehr viel von der Welt gesehen und es wird noch viel mehr werden. Wir sind sehr stolz auf unsere Geschäftspartner und es hat uns schon immer mehr Spaß gemacht, unsere Berater zu ehren, als selbst auf der Bühne zu stehen.

Eines Tages werde ich in einem riesigen Penthouse mitten in München wohnen, mit großen Dachterrassen und viel Platz für meine Freunde. Das ist ein großer Traum von mir und ich weiß, dass er Wirklichkeit wird.